لیست خدمتگزاران در انتخابات شورای پایتخت بزودی نهایی می‌شود

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در خصوص لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت، گفت: ظرف 10 روز آینده لیست نهایی ارائه می‌شود.

محمد ودود حیدری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورا یک مجموعه‌ای است که باید رویکرد اجتماعی داشته باشد.

وی با اشاره به معضلات کلانشهر تهران گفت: علیرغم اینکه زحمات زیادی برای این شهر کشیده شده اما موضوعاتی وجود دارد که باید به آن پرداخته شود.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر با تأکید بر این موضوع که شهر ترکیبی از حوزه‌های مختلف است، گفت: با توسعه شهر این حوزه‌ها بیشتر شده و هر روز موضوعات شهر بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی شورا اجتماعی و مسائل شهری است و نباید موضوعات سیاسی را در آن دخیل کرد.

ودود حیدری اضافه کرد: ورود افراد سیاسی به مفهوم نگاه سیاسی در شورای چهارم نباید انجام شود چرا که به سرنوشت شورای اول دچار خواهد شد.

وی اضافه کرد: افراد سیاسی وارد شورا شوند اما نگاه سیاسی نداشته باشند.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر با اشاره به اینکه باید نمایندگانی از حوزه‌های مختلف در شورای شهر حضور یابند، گفت: سیاسیون هم بخشی از جامعه هستند که حضورشان بلااشکال است اما به شرطی که نگاه سیاستمدارانه نداشته باشند و  در بازی‌های سیاسی ورود پیدا نکنند.

وی با تأکید بر این موضوع که در شورای آینده تعداد اعضا بیشتر شده است، گفت: باید فراکسیون‌های تخصصی ایجاد و به موضوعات به صورت کاملاً تخصصی پرداخته شود.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر به بحث نظارت در شورای شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری اجرا کننده مصوبات شورا است، شورا سیاستگذار است و شهرداری باید قوانین را اجرا کند.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات شهردار انتخاب می‌شود و باید بر عملکرد شهرداری نظارت کامل داشت.

ودودحیدری با بیان اینکه امروز مردم خیلی از عملکرد شهرداری‌ها راضی نیستند، گفت: بروکراسی پیچیده اداری مردم را اذیت می‌کند.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر افزود: ساختار شهرداری‌ها قدیمی است ، باید شهرداری را به سمت سازمان مولد و پرنشاط برد.

وی در خصوص لیست خدمتگزاران  آبادانی و پیشرفت گفت: ظرف 10 روز آینده لیست ارائه می‌شود.

وی افزود: در این لیست افراد متخصص و آشنا به مدیریت شهری قرار دارد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.