افراد رد صلاحیت‌شده برای انتخابات شوراها تا 23 اردیبهشت فرصت شکایت دارند

خبرگزاری فارس: افراد رد صلاحیت‌شده برای انتخابات شوراها تا 23 اردیبهشت فرصت شکایت دارند

رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای استان تهران گفت: کسانی که در استان تهران داوطلب عضویت در شوراهای شهرها هستند اما از سوی هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند تا 23 اردیبهشت 92 می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

حسین طلا رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای استان تهران در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه بر اساس توافق به عمل آمده بین هیئت مرکزی انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا و ستاد انتخابات کشور داوطلبانی که توسط هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند این موضوع به آنها ابلاغ خواهد شد، اظهار داشت: این کار با هدف رسیدگی دقیق‌تر به شکایات داوطلبین صورت می‌گیرد.

طلا افزود: بر این اساس کسانی که در استان تهران داوطلب عضویت در شوراهای شهرها شده‌اند و توسط هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند از روز ابلاغ تا 23 اردیبهشت 92 می‌توانند شکایت خود را به نمایندگی هیئت نظارت استان مستقر در فرمانداری تهران یا به هیئت اجرایی شهرستان مربوطه خود تحویل دهند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای استان تهران ادامه داد: همچنین داوطلبین شوراهای اسلامی روستاها که توسط هیئت‌های اجرایی بخش‌ها رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند شکایات خود را به هیئت نظارت شهرستان تسلیم کرده یا به هیئت اجرایی مربوطه بدهند.

طلا خاطرنشان کرد:‌ بدیهی است از امروز به مدت 7 روز هیئت‌های نظارت بررسی‌های خود را بر روی تأئید شدگان هیئت‌های اجرایی آغاز می‌کنند و چنانچه در روند بررسی‌ها داوطلبان بیشتری رد صلاحیت شوند این موضوع روز 28 اردیبهشت ماه به آنها ابلاغ خواهد شد واین افراد نیز به استناد تبصره یک و دو ماده 50 از زمان ابلاغ به مدت 4 روز یعنی تا اول خرداد 92 می‌توانند شکایت خود را تسلیم هیئت‌های نظارت مربوطه کنند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.