آیت‌الله باریک‌بین: متخصصان وارد شوراها شوند/ از تهمت و تهدید در تبلیغات انتخاباتی پرهیز شود

خبرگزاری فارس: متخصصان وارد شوراها شوند/از تهمت و تهدید در تبلیغات انتخاباتی پرهیز شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در تبلیغات انتخاباتی باید از تهدید و تهمت به دیگر کاندیدا‌ها دوری کرد و در انتخابات شوراها نیز باید افرادی که دارای تخصص کافی در زمینه مسائل مختلف شهر و روستا هستند، در این عرصه حضور یابند.
خبرگزاری فارس: متخصصان وارد شوراها شوند/از تهمت و تهدید در تبلیغات انتخاباتی پرهیز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی‌ باریک‌بین در دیدار با جمعی از اعضای حزب مؤتلفه استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: باید در همه انتخابات حضور حداکثری داشته و با شکوه شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: تا جایی که می‌توانید همه با وحدت، اتحاد و برادری در این انتخابات شرکت کرده و در تبلیغات خود از تهدید و تهمت به دیگر کاندیدا‌ها دوری کنید، زیرا قرآن کریم ما مسلمانان را به برادری فرا می‌خواند و می‌خواهد که اگر کدورتی بین ماست، آن را کنار بگذاریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به راهبرد «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده، خاطرنشان کرد: رهبر حکیم و عالیقدر ما امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند که باید تلاش کنیم در این سال افرادی را انتخاب کنیم که کاردان، امین و دارای تخصص کافی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی باشند.

باریک‌بین با اشاره به انتخابات شورای شهر و روستا بیان کرد: در این انتخابات که در رابطه با عمران و آبادانی شهر و روستا و مسائل فرهنگی است، باید افرادی که دارای تخصص کافی در زمینه مسائل مختلف شهر و روستا هستند، معرفی شده و افرادی باشند که مصالح شهر و روستا را بیشتر مد نظر قرار دهند.

وی با تأکید بر معرفی افراد اصلح برای انتخابات در مساجد، کارخانه‌ها و دانشگاه‌ها اظهار داشت: چه خوب است شما اعضای حزب مؤتلفه یا تشکل‌های سیاسی افرادی در این گونه مراکز داشته باشید تا مردم بتوانند افراد مطمئن و کاردان و با تجربه را به مردم معرفی کنند.

امام جمعه شهر قزوین افزود: این گونه فعالیت‌ها در انتخاب افراد اصلح تأثیر زیادی دارد.

باریک‌بین با اشاره به مسائل فرهنگی استان قزوین عنوان کرد: باید در شهری مانند شهر قزوین که شهری مذهبی و دارای مردمانی مؤمن و فرهیخته است، آثار مذهبی و فرهنگی در ورودی‌های شهر نصب شود زیرا تأثیر مثبتی در دیدگاه مسافرانی که از این شهر عبور می‌کنند، دارد.

در ابتدای این دیدار محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و گزارشی در مورد اقدامات این حزب ارایه داد.

صفت‌الله صالحی یکی از اعضای حزب مؤتلفه استان قزوین نیز در رابطه با مسائل فرهنگی شهر گزارشی ارائه داد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.