ثبت نام 7 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه تنکابن

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در مازندران گفت: برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس شواری اسلامی در حوزه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد تاکنون 7 داوطلب نمایندگی ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید جعفر حسینی‌نیا رئیس هیئت نظارت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز در همایش آموزشی توجیهی هیئت‌های نظارت انتخابات استان مازندران با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: با عنایت به تأییدات مقام معظم رهبری در اهمیت انتخابات، 5 عنصر مجریان، ناظران، قانون، نامزدها و مردم در هر انتخابات دخالت دارند.

وی تصریح کرد: در انتخابات آینده، در سایه همدلی و تعامل بین مجریان و ناظران و قانون‌مداری و رقابتی بودن انتخابات، فضای انتخاباتی استان را آماده می‌کنیم تا زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم شود.

این مسئول تاکید کرد: با حضور گسترده مردم در این انتخابات تهدیدات دشمن بی‌اثر، امنیت کشور تأمین و همه مسائل مهم کشور از جمله استقلال و اقتصاد حل می‌شود.

وی با یادآوری عدم جانبداری و بی‌طرفی از نامزدی خاص از سوی هیئت‌های نظارت گفت: اعضای هیئت نظارت از شرکت در جلسات انتخاباتی از هر جناح و گروه پرهیز کنند تا موجب سوءظن و بی‌اعتمادی عمومی از هیئت نظارت شورای نگهبان نشود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران به امر آموزش اعضای شبکه نظارت به ویژه راه حل‌های جلوگیری از تخلفات و تنظیم صحیح صورتجلسه نهایی شعبه تاکید کرد.

این مسئول انتخاباتی در بخش هیئت نظارت افزود: ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد از روز شنبه 17 فروردین ماه آغاز و تاکنون 7 نفر ثبت نام کردند.

حسینی‌نیا خاطرنشان کرد: ثبت نام با حضور نماینده هیئت نظارت شهرستان تنکابن تا روز جمعه 23 فروردین ماه در محل فرمانداری تنکابن ادامه می‌یابد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.