- ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور - http://eatelaf.ir -

دکتر بدیع زاده: کاندیداها برای تبلیغات انتخاباتی خود از فرصت های برابر برخوردار نیستند

دکتر علی بدیع زاده عضو ائتلاف کاندیداهای مستقل حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر معتقد است کاندیداها برای تبلیغات انتخاباتی خود از فرصت های برابر برخوردار نیستند.

 

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، وی با انتقاد از رفتار ناعادلانه برخی نهادها و دستگاه های دولتی در فراهم سازی فرصت های برابر در تبلیغات انتخاباتی میان جریانات عمده سیاسی کشور و نامزدهای مستقل گفت: این روند در صورت استمرار در دوره های بعدی انگیزه کاندیداهای مستقل را برای ورود به عرصه انتخابات کاملاً مخدوش می سازد.

وی یادآور شد: این موضوع از سالها پیش در کشور وجود داشته و همواره هم مورد اعتراض مستقل ها قرار گرفته است لیکن در این دوره از انتخابات مجلس، کاملاً مشهود است که حتی با دست اندرکاران و پرسنل نهادهای مدیریت شهری نیز برای حذف هرگونه اقلام انتشاراتی کاندیداهای مستقل از مکان های تبلیغاتی هماهنگی به عمل آمده است.

وی گفت: این در حالیست که پوسترهای یک یا دو جریان عمده سیاسی کشور که از مدتها پیش با در اختیار داشتن فضای رسانه ای به ویژه رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب متصل به حکومت و دولت ذهن شرکت کنندگان در انتخابات را در اختیار خود  داشته اند، کاملاً بر خلاف قوانین و دستورالعمل های جاری منتشر شده در سطح شهر دیده می شوند.

دکتر بدیع زاده که عضو هئیت علمی دانشگاه بوده و از سالها سابقه مدیریتی در صنعت خودرو برخوردار است با تاکید بر رعایت تقوا و اخلاق اسلامی در جریان انتخابات خاطر نشان ساخت: مردم آگاهانه تصمیم می گیرند و قطعاً این نوع رفتارهای ناعادلانه که با سکوت متولیان جریان های عمده سیاسی روبرو است را برنمی تابند.

وی یادآور شد: اگر مسئولین انتخاباتی کشور می خواهند نمایندگان مجلس تنها از میان احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی انتخاب شوند می توانند به صراحت از پذیرش کاندیداهای مستقل در ثبت نام انتخاباتی پرهیز کنند ولی اگر قائل به حضور همه نخبگان هستند باید عدالت تبلیغاتی را برای همگان فراهم نمایند.