علي مطهري: مشاركت حداكثري فضا را براي حضور نيروهاي معتدل و عقل گرا در مجلس مهيا مي كند

 نماينده مردم تهران گفت: هر قدر ميزان مشاركت عمومي مردم در انتخابات بيشتر باشد غربي ها نسبت به شكست انقلاب نااميد تر خواهند شد.

علي مطهري، نماينده مردم تهران در خانه ملت، در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه نمايندگان مجلس نبايد به منابع ثروت قدرت وابستگي داشته باشند گفت: داوطلبين بايد داراي حريت و آزادگي بوده و از نظر توحيدي داراي تقوا و تهذيب نفس باشند همچنين بتوانند درمقابل تخلفات مسئولان اجرايي كشور ايستادگي و به وظيفه نمايندگي خويش عمل كنند.
وي در ادامه افزود: نمايندگان مجلس دو وظيفه اصلي قانون گذاري و نظارت بر اجراي قانون را بر عهده دارند كه در اين رابطه هم بايد داراي تخصص بوده و هم قدرت برخورد با تخلفات را داشته باشند.
وي با اشاره به غير قابل پيش بيني بودن تركيب مجلس نهم: با توجه به تحريم هاي شديد اقتصادي و تهيدات نظامي از سوي دشمنان انقلاب حضور گسترده در انتخابات مي تواند پيام مهمي را براي غربي ها داشته باشد تا دست از تهديد بردارند.
مطهري با اشاره به اينكه زنده كردن بحران فتنه كار درستي نيست اظهار داشت: ايجاد آشوب و تجمع خيابان باعث بر هم خوردن نظم عمومي جامعه و به نفع دشمنان انقلاب خواهد بود.
وي با بيان اينكه هر قدر مشاركت مردم در انتخابات بالاتر باشد غربي ها نسبت به شكست انقلاب نا اميدتر مي شوند خاطرنشان كرد: با افزايش مشاركت مردمي، نيروهاي معتدل و عقل گرا شرايط حضور درمجلس نهم را پيدا خواهند كرد؛ پس در اين راستا مخالفان بايد مشكلات شان را از راه قانوني پيگيري كند.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.