ارایه لیست از سوی ائتلاف كاندیداهای مستقل سراسر كشور

دبير شوراي هماهنگي ائتلاف کانديداهاي مستقل گفت: پيرو رايزني هاي شوراي هماهنگي ائتلاف کانديداهاي مستقل علي مطهري با حضور در فهرست اين ائتلاف سر ليست اين ائتلاف خود جوش مردمي قرار گرفت.

حسين رمضاني خردمردي، دبير شوراي هماهنگي ائتلاف کانديداهاي مستقل سراسر شور، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با تشريح اهداف ائتلاف کانديداهاي مستقل گفت: اين ائتلاف با هدف تجميع و پيوستگي محتوايي کانديداهايي که به شکل مستقل وارد مي شوند شکل گرفته و همچنين درصدد هم افزايي اين افراد براي انتخابات است.
وي يکي از محورهاي اصلي اين ائتلاف را انجام وظايف نمايندگان به دور از لابي هاي قدرت و ثروت دانست و افزود: در دوره هشتم مجلس شوراي تعدادي نماينده از جمله رضا رحماني، شکور اکبري نژاد، عليرضا منادي، محسن نريمان، خسته بند، نکونام و جلال محمود زاده از اين ائتلاف به مجلس راه پيدا کردند.
رمضاني در ادامه اظهارات خود گفت: علي مطهري به عنوان مظهر سنبل و نماينده مستقل در ليست ائتلاف کانديداهاي مستقل قرار گرفته چرا که در موضع خواست ملت وظيفه نمايندگي خود را به خوبي انجام داده است.
وي با تاکيد بر اينکه علي مطهري عضويت را در اين ليست به طور قطعي اعلام کرده است اظهار داشت: تا کنون حضور علي مطهري در ليست اين ائتلاف قطعي شده و مابقي همچون احمد توکلي، حميدرضا کاتوزيان، عليرضا عباسپور تهراني جواب قطعي نداده اند.
وي از حضور چهره هاي جديد ديگري در اين ائتلاف خبر داد و افزود: ائتلاف کانديداهاي مستقل درصدد است با عضويت چهره هاي جديد و فعال که سابقه فعاليت در عرصه نمايندگي ندارند، ليست خود را به مجمع نهايي برساند.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.