- ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور - http://eatelaf.ir -

پزشکیان: هیچ اصلاح طلبی به اسم اصلاح طلب وارد میدان نشده است

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز و عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی گفت: ما درباره انتخابات تنها حرف می زنیم ، اما واقعیت جامعه این است که جناح و دسته خاصی که یک مانیفست علمی و کارشناسی داشته باشد، در کشور وجود ندارد ؛ هر گروهی یک جا جمع می شود و می شوند یک دسته؛ اما واقعیت این است که چیزی به نام حزب وجود ندارد.

پزشکیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال  افزود: حضور ما هم در مجلس هم در ادامه راهی است که به آن معتقدیم و باید هر کاری که از دستمان بر می آید ، در راه اهداف انقلاب انجام دهیم.

عضو فراکسیون اصلاح طلبان مجلس تاکید کرد: شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف ؛ من حق و تکلیف را از بعد اعتقادی جدا نمی دانم و ما نمی توانیم تکلیفی داشته باشیم که حق نباشد ؛ تکلیفی که حق نیست ، تکلیف نیست و حقی که تکلیف نیست حق نیست.

پزشکیان خاطرنشان کرد: درباره انتخابات و مجلس بعدی واقعیت این است که جو جامعه الان خیلی سرد است و باید سیاستمداران ، رسانه ها و دست اندرکاران فکری به حال فضای حاکم بر جامعه بکنند .

وی در خاتمه گفت: علیرغم آمارهای مختلفی که مبنی بر حضور پر تعداد اصلاح طلبان در انتخابات نهم ذکر می شود ، انچه که می دانم این است که هیچ اصلاح طلبی ، به اسم اصلاح طلب وارد میدان نشده است.