انتصاب دبیران ائتلاف کاندیداهای مستقل در تهران، همدان و هرمزگان

حسین رمضانی خردمردی، دبیر شورای هماهنگی این ائتلاف، طی احکامی، عبدالرضا بزرگ نژاد، مجید اخلاقی و اصغر درویشی را به عنوان دبیران ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور به ترتیب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و نیز استان های همدان و هرمزگان منصوب کرد.

 

*** طی احکام جداگانه ای دبیران ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در حوزه انتخابیه تهران و استان های همدان و هرمزگان منصوب شدند.

بنابر گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، حسین رمضانی خردمردی، دبیر شورای هماهنگی این ائتلاف، طی احکامی، عبدالرضا بزرگ نژاد، مجید اخلاقی و اصغر درویشی را به عنوان دبیران ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور به ترتیب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و نیز استان های همدان و هرمزگان منصوب کرد.
طی این احکام دبیران استانی ائتلاف مذکور موظف خواهند بود با تکیه بر توانمندی های خود در عرصه سیاسی، کاندیداهای غیر حزبی و گروهی حوزه های انتخاباتی خود را بر پایه شاخص های ائتلاف اعم از تقوای سیاسی، اعتدال، حقیقت گرایی، عقلانیت و آزادگی و حریت شناسایی و پس از رایزنی با آنها نسبت به معرفی به دبیرخانه مرکزی ائتلاف اقدام نمایند.
بر پایه این گزارش دبیرخانه مرکزی ائتلاف کاندیداهای مستقل که تا کنون بسیاری از نامزدهای اصلح خود را از طریق عضویت آنها در سایت ائتلاف به آدرس www.eatelaf.ir شناسایی و مورد بررسی قرار داده است ،بزودی فهرست نهایی خود را در تهران و شهرستان ها اعلام خواهد نمود.
شایان ذکر است ائتلاف کاندیداهای مستقل در دومین تجربه خود تلاش می نماید فهرستی از نامزدهای مستقل و غیر حزبی حوزه های انتخابیه مختلف که بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری به کانون های قدرت و ثروت متصل نیستند را در قالب یک تشکل سیاسی منسجم به آحاد مردم معرفی نماید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.