ايستادگي، علي مطهري را در ليست گذاشت

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: طبق آخرین تصمیم‌گیری‌ها جبهه ایستادگی ایران اسلامی پنج نفر از لیست جداگانه خود در تهران را به‌طور قطعی و نهایی انتخاب کرد.

به گزارش فارس، ابوالقاسم رئوفیان صبح امروز در نخستین نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی که با حضور اصحاب رسانه و با شعار بصیرت ولایی، ایستادگی انقلابی و حضور سیاسی برگزار شد اظهار داشت: با وجود اقدامات انجام شده توسط جبهه متحد اصولگرایی و همچنین سایر طیف‌های اصولگرایی در راستای دست‌یابی به وحدت، این امر تاکنون محقق نشده است.

وی ادامه داد: جبهه ایستادگی ایران اسلامی به سبب وجود موانعی بر سر راه وحدت اصولگرایان و احتمال نبود شرایط تحقق اجماع، دست به ساماندهی این جبهه و راه‌اندازی شعب استانی و ستادی آن زده است تا در شرایط نبود وحدت بتواند با داشتن برنامه جایگزین به طور منسجم و هماهنگ در انتخابات آتی نمایندگی مجلس حضور داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: بر همین اساس تاکنون 55 نفر از اعضای فعال و توانمند جبهه ایستادگی تهران را برای بررسی و ارزشیابی به شورای عالی این جبهه معرفی کرده و از میان این تعداد پنج نفر به عنوان فهرست اولیه تهران انتخاب و قطعی شدند.

رئوفیان با اشاره به این مطلب که فهرست‌های بعدی پس از بررسی‌های لازم معرفی و ارائه می‌شوند اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی با توجه به زمان باقی‌مانده تا انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی لیست اعضای مورد وثوق و اجماع خود را با دقت نظر و بررسی‌های لازم و همچنین سرعت مناسب انتخاب و معرفی می‌کند.

وی ضمن معرفی اعضای قطعی لیست جبهه ایستادگی تهران گفت: در این لیست پنج نفره که شامل روحانیون و غیر روحانیون می‌شود سعی در انتخاب افراد اصلح با عقاید مبتنی بر بصیرت ولایی و ایستادگی انقلابی و دارا بودن شاخصه‌های مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری بوده است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی اظهار داشت: سید محمود علوی، علی مطهری، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی، آیت‌الله محسن کازرونی و سید محمدحسن ابوترابی اعضای 5نفره لیست جبهه ایستادگی در تهران هستند که نفرات بعدی و لیست‌های متمم پس از انجام بررسی‌های نهایی متعاقبا به این لیست افزوده می‌شوند.

رئوفیان با اشاره به اهمیت آگاهی اعضای این جبهه از اقدامات سایر طیف‌ها و جریانات حاضر در روند انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی با نظر به اهمیت مسئله شناخت و اطلاع از رقبا و حزب‌های هم‌مسیر خود سعی در شناخت اعضا و لیست‌های احتمالی سایر جبهه‌های اصولگرایی و همچنین گروه اصلاحات و حتی مستقلین دارد تا به وسیله این شناخت بتواند لیستی همه‌جانبه و موفق برای داشتن مجلس قانون گذاری موفق و توانمند ارائه دهد.

وی با اشاره به روند نامناسب وحدت، گفت: با وجود این‌که این جبهه شرایط تحقق وحدت را چندان مناسب و در دسترس ارزیابی نمی‌کند، جبهه ایستادگی ایران اسلامی آمادگی خود را برای همکاری و سعی در تحقق وحدت جبهه متحد اصولگرایی اعلام می‌دارد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: چنان‌چه جبهه متحد اصولگرایی از اعضای جبهه ایستادگی ایران اسلامی به عنوان اعضا و چهره‌های اثرگذار برای ارائه لیست واحد اصولگرایان دعوت و همکاری به‌عمل آورد، این جبهه با آمادگی کامل در راستای تحقق وحدت اصولگرایان و ارائه لیست واحد اقدام می‌کند.

 

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.