حداد عادل: منعی برای گنجاندن نامزدهای جبهه متحد در لیست سایر اصولگرایان نیست

ضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان گفت: اگر سایر گروه‌های اصولگرا اسامی نامزدهای جبهه متحد را در فهرست خودشان قرار دهند، مانعی ندارد.

خبرگزاری فارس: منعی برای گنجاندن نامزدهای جبهه متحد در لیست سایر اصولگرایان نیست

به گزارش فارس، غلامعلی حداد عادل صبح امروز بعد از سخنرانی در جمع زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) در یوم الله 12 بهمن در جمع خبرنگاران به سؤالات آنها پاسخ گفت.

وی در  پاسخ به سؤالی مبنی بر زمان ارائه لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: اسامی نامزدهای نمایندگی برای نهایی شدن نزدیک شده است اما بررسی‌ها همچنان ادامه دارد، لذا سعی داریم به زودی فهرست نهایی جبهه متحد اصولگرایان را اعلام کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که از وی پرسید نظر شما در خصوص  گروه‌های مختلفی از اصولگرایان که سخن از قرار دادن نام شما به عنوان سرلیست در فهرست خود می‌کنند چیست،‌ خاطرنشان کرد: اصولاً جبهه متحد اصولگرایان به سمت وحدت حداکثری حرکت می‌کند و بر این اساس اگر سایر گروه‌های اصولگرا اسامی نامزدهای جبهه متحد را در فهرست خودشان قرار دهند، مانعی ندارد.

حداد عادل همچنین در پاسخ به سؤال دیگر ی مبنی بر اینکه آیا شخص دیگری هم سرلیست فهرست جبهه متحد اصولگرایان خواهد بود؟ متذکر شد: در خصوص سرلیستی جبهه متحد هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

حدادعادل همچنین در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص مشترکات فهرست جبهه متحد و جبهه پایداری اظهار داشت: از لیست جبهه پایداری خبری ندارم، اما احتمال دارد که اسامی مشترک در لیست تهران و شهرستان های جبهه متحد و جبهه پایداری وجود داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معتقدیم باید فهرست داده شود اما اگر در نهایت این اتفاق نیفتاد هرچه اسامی مشترک بین دو لیست بیشتر باشد بهتر است.

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان، در خاتمه در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که در خصوص اقدامات تخریبی برخی گروه‌ها سؤال کرد، اظهار داشت: اقداماتی که بوی تخریب از آن به مشام برسد، خلاف است و ما نیز آن را تأیید نمی‌کنیم و امیدواریم در آینده نیز شاهد این نوع اقدامات و برخوردها نباشیم.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.