حضور علی مطهری در جبهه متحد اصولگرایی در هاله ای از ابهام

 http://snn.ir/pic/13901112161_2011325170e.jpg
خبر فوری: مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: به جز نامزدهای روحانی و بانوان در مورد هیچ نامزدی تصمیم گیری نشده است و لذا ادعای مبنی این که آقای علی مطهری برای فهرست جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شده، صحت ندارد.
 

 

 

مجتبی توانگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ادعای این  که آقای علی مطهری در لیست جبهه متحد حضور دارد، تکذیب می شود.

مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: به جز نامزدهای روحانی و بانوان در مورد هیچ نامزدی تصمیم گیری نشده است و لذا ادعای آقای علی مطهری مبنی بر اینکه برای فهرست جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شده اند صحت ندارد.

وی اضافه کرد: برخی پیامک های تخریبی و خبرسازی ها وجود دارد که می خواهند افرادی را به لیست جبهه متحد منصوب کنند که این اخبار کذب و از گروههای نفوذی جریان انحرافی که خود را اصولگرا می دانند تولید و در جامعه شایع می شود.

وی اضافه کرد: رهبر حکیم انقلاب همه افراد و گروهها و جریانهای مختلف سیاسی را به اخلاق و رقابت سالم فراخواندند و لذا از گروههایی که به ویژه مدعی اصولگرایی خالص و ناب هستند بیشتر توقع وجود دارد که از دروغ، تهمت و شایعه پراکنی دست بردارند و بر اساس آنچه تاکید شده بر خلاف روشهای غربی حرکت کنند و رقابت مومنانه ای را تعریف کنند.

توانگر گفت: متاسفانه حجم تخریب و شایعه علیه جبهه متحد اصولگرایان بسیار سنگین و مشکوک است به طوری که گویی یک مرکز عملیات روانی صرفا برای تخریب جبهه متحد شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: البته جبهه متحد برای حفظ وحدت و همگرایی اصولگرایان و حفظ گفتمان انقلاب اسلامی بنایی برای پاسخگویی به این تخریب‌ها و شایعات را ندارد و اقدامات اثباتی خود را پیگیری می کند.

گفتنی است چندی پیش سایت مشرق از ارائه لیست انتخاباتی مستقل در تهران، با سرلیستی علی مطهری و حمیدرضا کاتوزیان خبر داده بود. مطالعه خبر

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.