اظهار نگرانی جدی آیت‌الله علم‌الهدی از چند لیست شدن اصولگرایان

 آیت الله علم الهدی با بیان اینکه عدم وحدت گرایی و پراکندگی فکری در میان اصولگرایان، خطراتی را متوجه انتخابات مجلس نهم می کند که این مسئله با منشور مدون اصولگرایی جامعتین منافات دارد گفت: آنچه ملت ایران را در شرایط حساس و بحرانی یاری کرده است، وحدت بوده و اصولگرایان هم باید با انسجام و همدلی، جامعه را به سمت و سوی وحدت سوق دهند. 


به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علم الهدی در گفتگویی، با اشاره به تحریم های نفتی علیه ایران، گفت: آمریکا و هم پیمانان این کشور سعی در تخریب اوضاع اقتصادی ایران دارند تا روحیه مردم را با تحریم های پی در پی تضعیف کنند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: ملت ایران 33 سال است که همواره آماج تحریم های اقتصادی از این دست بوده اند و پس از هر تحریم، از عزم و اراده آنها کاسته نشده است.
 
وی تحریم ها را کوبیدن بر طبل جنگ علیه ایران دانست و تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل بارها ایران را تهدید به حمله نظامی کرده اند و این تحریم های نفتی هم به نوعی اعلان جنگ علیه ایران است.
 
امام جمعه مشهد، با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی دارد و آمریکا تلاش می کند با ایجاد چالش های مختلف در آستانه انتخابات مجلس نهم، مردم را از شرکت و حضور پرشور در انتخابات دلسرد کند.
 
وی از تحریم های نفتی به عنوان یکی از حربه های ایجاد یاس در میان مردم کشور یاد کرد و افزود: ملت ایران همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده اند و این تحریم ها هرگز آنها را از دنبال کردن اهداف متعالی نظام و شرکت در انتخابات مجلس نهم مایوس نخواهد کرد.
 
آیت الله علم الهدی، ادامه داد: آمریکا با ایجاد چالش های انتخاباتی در آستانه مجلس نهم، سعی در تغییر مسیر انتخابات و نتیجه این مشارکت عظیم سیاسی آن هم به نفع خود دارد و تلاش می کند با متشنج کردن فضا، مهره های مورد نظر خود را وارد مجلس نهم کند.
 
این عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: بیداری و بصیرت ملت ایران و حضور پرشور آنها در انتخابات، پاسخی محکم به توطئه ها و یاوه گویی های آمریکا و استکبار جهانی خواهد بود.
 
امام جمعه مشهد، در توصیه به اصولگرایان هم مواردی را متذکر شد: اصولگرایان باید با یک لیست در انتخابات شرکت کنند و ارائه لیست های متعدد از سوی آنها، لطمه ای جبران ناپذیر بر وحدت حداکثری اصولگرایان است.
 
آیت الله علم الهدی تصریح کرد: عدم وحدت گرایی و پراکندگی فکری در میان اصولگرایان، خطراتی را متوجه انتخابات مجلس نهم می کند که این مسئله با منشور مدون اصولگرایی جامعتین منافات دارد.
 
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: آنچه ملت ایران را در شرایط حساس و بحرانی یاری کرده است، وحدت، وحدت و وحدت بوده و اصولگرایان هم باید با انسجام و همدلی، جامعه را به سمت و سوی وحدت سوق دهند.

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.