بي‌ثبات‌سازي؛ هدف مشترك جريان فتنه و انحراف در انتخابات مجلس

حسين رجبي*: غربي‌ها تنها راه پشيمان شدن ملت ايران از انقلاب اسلامي را تحت فشار قرار دادن آنها از طريق تحريم، تهديد و جنگ رواني مي‌دانند كه اوج آن در همين ماه‌هاي اخير بود.

آمريكايي‌ها به بهانه پرونده هسته‌اي و حقوق بشر، هواپيماي بدون سرنشين و جاسوسان خود را اعزام كردند؛ هر چند با تدبير رهبر معظم انقلاب و انجام رزمايش ولايت 90، در نهايت ارسال نامه از طرف اوباما و درخواست ايجاد آرامش در تنگه هرمز منجر به عقب نشيني آنان شد.

حلقه انحرافي در همين راستا و براي رسيدن به اهداف خود گزارش‌هايي را تهيه كرد و به رهبري معظم انقلاب ارائه داد؛ آنها فضاي سياسي-اقتصادي را به گونه‌اي ترسيم كردند كه گويا ديگر چاره‌اي جز رفتن به سمت مذاكره با آمريكا باقي نمانده است، اما پاسخ حضرت آقا مبني بر اينكه ما در شرايط بدر و خيبريم نه در شعب ابي طالب، آب پاكي را روي دست آنها ريخت.

فتنه گران كه در چند ماه گذشته التماس مي‌كردند تا نظام اجازه ورود به رقابت‌هاي انتخاباتي را به آنها بدهد، پس از اطمينان از اينكه رهبري نظام براي ايجاد فضاي پرشور انتخاباتي، مخالف حضور بخشي از آنان نيست، در يك اقدام رذيلانه كنار كشيدند و عملاً انتخابات را تحريم كردند.

از نظر دشمنان خارجي بهترين راه اثرگذاري بر سياست‌هاي نظام اسلامي القاي اختلاف بين مسئولان است؛ به طوري كه از ايجاد اختلاف در سطوح مختلف و در دوره‌هاي متفاوت از زمان بني صدر تا مجلس ششم و قهر اخير رئيس جمهور بيشترين بهره برداري را كردند.

جريان فتنه كه سيگنال‌هاي اختلاف را ارسال مي‌كند و مترصد بروز اختلاف ميان رهبري و ساير قواست تا ثابت كند كه سال 88 موضع درستي داشته است و حلقه انحرافي كنار رئيس جمهور هم كه بين وي و اصولگرايان اختلاف انداخته و تلاش مي‌كند در ماه‌هاي آينده از اين اختلافات بهره برداري كند، بيداري اسلامي را رد مي‌كنند و برخلاف نظر مجلس اصرار به افزايش يارانه‌ها دارند، كابينه خط قرمز رئيس جمهور شده و عملاً رئيس جمهور احكام قوه قضائيه را رد مي‌كند.

اثبات ناكارآمدي ديني و ولايت فقيه يكي از اهداف دشمنان است؛ همه تهديدات مخالفان عليه انقلاب اسلامي در راستاي ناكارآمد نشان دادن نظام اسلامي است، غربي‌ها بنا دارند تا به ملت‌هاي ديگر تفهيم كنند كه نظام ديني پاسخگوي دنياي مردم نيست و نبايد ملت‌هاي ديگر از آن الگوبرداري كنند؛ اين در حالي است كه در راس حكومت ديني رهبري قرار گرفته كه تا كنون همه نقشه‌هاي آنان را نقش بر آب كرده است.

با توجه به دوقطبي كردن فضاي سياسي كشور، دشمنان براي بهره برداري از اين فضا هزينه خواهند كرد، بويژه زماني كه اين فضا به نزاع و درگيري ميان طرفداران كانديداها تبديل شود؛ چرا كه دشمن به اغتشاش بعد از انتخابات اميد بسته است و فتنه‌گران دوست دارند بين اصولگرايان و جريان انحرافي فضاي دو قطبي ايجاد شود تا بيشترين سود را ببرند؛ حلقه انحرافي هم در اين مسئله با فتنه‌گران هماهنگ شده‌ تا اصولگرايان را كه نزديكترين گروه به آرمان‌هاي انقلاب و رهبري هستند، دچار اختلاف كند.

سياه نمايي و القاي بحراني بودن كشور و نيز تهديدات نظامي و تحريم اقتصادي (بانك مركزي، عدم خريد نفت) نوعي سياه نمايي و ايجاد رعب و وحشت در فضاي عمومي كشور است و آشفته بازار ارز و دلار و عدم كنترل قيمت بعضي كالاها نتيجه سياست‌ها و اقدامات حلقه انحرافي است، بنابراين بعيد نيست كه جريان فتنه با پول‌هاي بادآورده خود براي ايجاد مشكلات اقتصادي وارد عمل شده باشد؛ هر چند با تحريم انتخابات كمك شاياني در اين مسير كرده‌ است.

تنها راه مقابله با همه ترفندهاي فوق، روشنگري و ارتقا و ايجاد بصيرت است كه بايد فضاي فعلي و ركود اقتصادي جهان را گوشزد كرد و عزتمندي ملت ايران و خيانت‌هاي فتنه‌گران و عقب نشيني‌هاي متوالي دشمنان در سال‌هاي گذشته را يادآور شد و با توضيح رهبري‌هاي داهيانه امام خامنه‌اي براي مردم، به اهميت انتخابات و تاثير آن در آينده كشور پرداخت.

* خبرگزاري دانشجو

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.