انتخابات را به جشن بزرگ ملي تبديل كنيم

نماينده ولي‌فقيه در كميته امداد امام خميني (ره) گفت: فعالان عرصه انتخابات بايد به گونه‌اي با تعامل انساني با يكديگر رفتار كنند كه انتخابات مجلس نهم به يك جشن بزرگ ملي تبديل شود نه يك ميدان جنگ.

 
به گزارش خبرگزاري دانشجو، عسگراولادي صبح امروز در مراسم افتتاح فروشگاه نوروزي كميته امداد كه در مجتمع فدك برگزار شد، با اشاره به نزديك شدن به برگزاري انتخابات مجلس گفت: در تعامل انساني بين خود، يكديگر را حذف نكنيم، اگر در اين انتخابات عده‌اي خود را حق بدانند و ديگري را باطل، در دام تنازع افتاده‌اند.
نماينده ولي فقيه در كميته امداد تنازع و جنگ ميان كانديداهاي انتخاباتي را برنامه ريزي دشمنان دانست و گفت: متاسفانه عده‌اي ساده انديش در داخل نيز به دنبال اين هستند كه ما را به تنازع بكشانند؛ اين در حالي است كه اگر در اين وادي بيفتيم بر اساس گفته الهي، قدرتمان سست مي شود و آبرويمان مي‌رود.
وي بر لزوم ثبات قدم در انتخابات تاكيد كرد و گفت: اگر در انتخابات، رقابتي سالم و بدون برنامه ريزي براي حذف رقيب صورت گيرد، انتخابات به يك جشن بزرگ ملي تبديل مي‌شود.
عسگراولادي در ادامه در خصوص فروشگاه نوروزي كميته امداد گفت: حجم مراجعات مردم به اين فروشگاه نشان دهنده عمق فقر در تهران بزرگ است.
نماينده ولي فقيه در كميته امداد مردم را ولي نعمتان امدادگران دانست و گفت: خانواده‌هاي مراجعه كننده به فروشگاه نوروزي كميته امداد بخشي از ولي نعمتان ما هستند كه بايد با ادب و احترام با آنها رفتار كرد.
وي در ادامه اظهار داشت: اين خانواده‌ها در فروشگاه بزرگ جايي ندارند، در حالي كه اينجا خانه امام است و ما به عنوان خدمتگزار مردم بايد بهترين رفتار را با آنها داشته باشيم تا آنها واقعاً احساس كنند كه نظام جمهوري اسلامي برايشان ارزش و اهميت قائل است.
عسگراولادي عدم گسترش فروشگاه‌هاي نوروزي كميته امداد در ساير استان‌ها را به عنوان يك نقص دانست و اظهار اميدواري كرد كه چنين فروشگاه‌هايي سراسري ‌شود و خادمان محرومان، انسان‌هاي شريف و محروم را در سراسر كشور شناسايي كنند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.