حدادعادل: گرانی‌های اخیر توطئه غرب برای حضور کمرنگ در انتخابات است!؟

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به افزایش مشکوک قیمت طلا و ارز در کشور گفت: گرانی‌های اخیر و بالا رفتن قیمت سکه و ارز برای مقابله با نظام و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است که باید با شناسایی ریشه‌های این جریان با آن مقابله شود.

وی از افزایش مشکوک قیمت طلا و ارز در کشور گفت و ادامه داد: پشت سر این افزایش قیمت یک توطئه جهانی در کار است که برخی عوامل منطقه‌ای و داخلی نیز همراهی با این توطئه را در دستور کار خود دارند به همین دلیل دولت باید هر چه سریعتر نسبت به شناسایی ریشه‌های این جریان و مقابله با آن اقدام کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: به طور قطع گرانی‌های اخیر در کشور و بالا رفتن قیمت سکه و ارز برای مقابله با نظام و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیش رو است.


*انتخابات عامل تقویت وحدت جامعه باشد

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در میان جامعه، گفت: انتخابات باید زمینه‌ساز پررنگ شدن این اتحاد و همبستگی باشد نه اینکه خدای ناکرده وحدت را کاهش دهد.

حدادعادل با اشاره به وحدت و اتحاد خوب موجود در استان، آن را موجب کسب موفقیت‌های روزافزون در عرصه فعالیت‌های مختلف دانست.


*چشم مردم جهان به ایران دوخته شده است

وی از بیداری اسلامی در منطقه و حساسیت انتخابات آتی سخن راند و تأکید کرد: لزوم توجه به شرکت در انتخابات در هر برهه‌ای از زمان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امری شایان توجه است اما با اتفاقات اخیر در کشورهای منطقه، حضور حداکثری در این رویداد سیاسی و مردمی می‌تواند عامل امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان باشد.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.