فعال سازی مجدد سایت ائتلاف کاندیداهاي مستقل سراسر کشور

سایت ائتلاف کاندیداهاي مستقل سراسر کشور که از مدت ها پیش فعال بوده است، پس از انتشار خبر گفتگو با علی مطهری با حملات ناشناخته ای مواجه شده که منجر به انتقال سرور آن شده است. این حملات پس از انتشار خبر نشست شورای هماهنگی ائتلاف با دکتر افروغ و طرح مطالبی چون گرین کارت یکی از نمایندگان و تلاش یکی از جریان ها با تشدید انحراف در گفتمان انقلاب اسلامی، به اندازه ای تشدید شد که در هفته گذشته باعث تصمیم شورای هماهنگی برای غیر فعال سازی موقت سایت شد.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیدیاهای مستقل سراسر کشور، شورای هماهنگی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در حال پیگیری قانونی موضوع از طریق پلیس فتا است. 

تصمیم شورای هماهنگی برای غیرفعال سازی موقت سایت، برای حفاظت از اطلاعات شخصی داوطلبان عضویت، اتخاذ شده و با به نتیجه رسیدن اقدام قانونی یا کاهش حملات، سایت مجدداً فعال شده است.

گفتنی است این سایت که برای انسجام کاندیداهای مستقل و غیر وابسته به منابع قدرت و ثروت، برای دومین بار در انتخابات مجلس نهم فعال شده است، به دنبال شناسایی و عضویت کاندیداهای مستقل واقعی است و در راستای این هدف، پیشنهاد عضویت افراد سفارشی که از سوی یکی از جریانات سیاسی فعال در عرصه انتخابات مطرح شده بود را با قاطعیت رد کرده است. 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.