دبیرکل ائتلاف كانديداهاي مستقل سراسر کشور: هدف ما جهت دهی به افکار مردم است

دبیر کل ائتلاف كانديداهاي مستقل سراسر کشور گفت: مردم نباید به خاطر منافع شخصی و آنی به افراد رأی دهند؛ بلکه انگیزه مردم از رأی دادن را باید به منافع ملی سوق دهیم.به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران “ایسکانیوز”، حسین رمضانی خردمردی، دبیر کل ائتلاف كانديداهاي مستقل سراسر کشور در نشست خبری گفت: اگر در اوضاع جاری خللی وجود دارد، به دلیل عدم شناخت کامل مردم از کاندیداها است.
وی تصریح کرد: برای برون رفت از وضعیت فعلی، مردم باید از انگیزه کاندیداها در انتخابات اطلاع داشته باشند.
وی هدف از حضور این ائتلاف در انتخابات را سمت و جهت دهی به افکار عمومی برای اندیشیدن به مسایل کلان و نه مسایل روزمره دانست.
رمضانی خردمردی درباره اهداف و برنامه های ائتلاف كانديداهاي مستقل سراسر کشور افزود: در حوزه مسایل داخلی طرحی برای ایجاد وزارت خانواده مد نظر داریم که در صورت تصویب آن، خانه داری به عنوان شغل رسمی حائز اهمیت خواهد بود.
دبیرکل ائتلاف كانديداهاي مستقل سراسر کشور، اهداف این طرح را استحکام بنیان خانواده، بهبود وضعیت معیشتی خانواده ها، تامین اجتماعی و بیمه درمانی زنان خانه دار برشمرد.
وی درباره طرح دیگر این ائتلاف در حوزه مسایل خارجی افزود: در حوزه سیا ست خارجی، تشکیل اتحادیه کشورهای وارث تمدن ایرانی برای همگرایی منطقه ای به عنوان افقی روشن در اتحادیه های منطقه ای برنامه ريزي شده است.
این فعال سیاسی عنوان کرد: رونق اتحادیه ها در زمینه های مختلف می تواند نشان دهنده این باشد که ملت ها در عصر جهانی شدن قادر نیستند به تنهایی برای منافع ملی خود تلاش کنند.
دبیر کل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که در این انتخابات با آن مواجه هستیم، زمان نامناسب انتخابات است که به دلیل حضور مردم در برنامه های آخر سال و تعطیلات اخیر، زمان از دست رفته است؛ اما با توجه به شرایط موجود از نتیجه به دست آمده راضی هستیم.
وی اظهار داشت: شعار ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور «طرح نو، ایران نو» است.
وی بیان داشت: ائتلاف بعد از انتخابات به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در انتخابات های دیگر نیز حضور خواهد داشت.
منبع: ایسکانیوز

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید