هشدار نمایندگان به درآمدهای نامشروع و منافذ اقتصادی و سیاسی در انتخابات

 انتخابات مجلس نهم، محور اغلب نطق​های میان دستور جلسه علنی امروز بود. 

به گزارش خبرآنلاين، سيدمصطفي ذوالقدر نماينده اصلاح طلب بندرعباس در نطق امروز خود با بيان اينکه نامزدهاي انتخابات مجلس بايد شجاع و خادم مردم باشند و در قول و عمل مدافع اسلام باشند، افزود: از اين رو به مرفهين بي درد و متکبرين نبايد راي داد. مردم بايد وکيلي را انتخاب کنند که منافع ملي را بر مصالح شخصي خود ترجيح دهند. کساني بايد به مجلس بيايند که همانند مدرس وکيل المله باشند نه وکيل الدوله.
وي خطاب به مسئولان برگزاري انتخابات ادامه داد: کاري کنيد که فضاي انتخاباتي سالم فراهم شود نه اينکه با تهديد و غيبت و با تکيه بر اشخاص پول​دار و درآمدهاي نامشروع، برخي مخارج انتخابات را پرداخت کنند. نماينده بندرعباس از مردم خواست تا به اشخاصي که با تهديد و زر و زور آمدند، راي ندهند.
ذوالقدر در بخش ديگري از نطقش از دولت خواست تا براي حل مشکل بيکاري اقدامات اساسي صورت دهد و با اشاره به ناتواني کشاورزان در پرداخت بدهي ناشي از وام هاي بانکي ادامه داد: دولت اين همه کشاورز را مي​خواهد به زندان بفررستد يا سود و ديرکرد را مي بخشد؟ گراني برق کمر کشاورزان را شکسته و دولت بايد فکري به حال آنها کند.
محمدعلي پرتويي نمانيده سردشت نيز در نطق ديگري از اظهارات تفرقه برانگيز که خلاف منافع ملي است، در آستانه انتخابات مجلس انتقاد کرد و با ذکر مصاديقي در روزنامه​هاي حمايت و جام جم، خواستار بررسي موضوع مشکوک مالي در حوالي منطقه کرد نشين حوزه انتخابيه​اش شد.
احمد ناطق​نوري نماينده نور هم در نطق ديگري با بيان اينکه جريان انحرافي تلاش مي​کند با تقبيح جريانات سياسي وفادار و معتقد به نظام و ولايت، به هتک حرمت و تخريب افراد بپردازد، افزود: اين جريان با بهره​گيري از نفوذ سياسي و بهره​برداري از منافذ اقتصادي مي خواهند همه نظام را در اختيار بگيرند.
وي افزود: دشمنان بدانند که مردم در 12 اسفند داغ ديگري بر دلشان خواهند زد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.